Radnóti Miklós: Ember vigyázz

 2009.03.03. 09:39
Ember, vigyázz,
figyeld meg jól világod.
Ez volt a múlt,
Emez a vad jelen
És mindig tudd,
Hogy mit kell tenned érte
Hogy más legyen.

Címkék: kommentar nelkul

A bejegyzés trackback címe:

https://lelektoredek.blog.hu/api/trackback/id/tr256274458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

77857 2009.03.04. 22:17:56

Ez annyira jó és szép ! Hogy lehet, hogy én ezt eddig nem olvastam sehol ? Köszi ! Vastag Laci

Ilona 2009.03.06. 08:53:16

Valóban nagyon szép. Az egyszerüsége, tömörsége. Az idöszerüsége! Én sem olvastam-hallottam eddig. Köszönöm.
süti beállítások módosítása