Jó Uram, aki egyként letekintesz
bogárra, hegyre, völgyre,
virágra, főre, szétmáló göröngyre,
Te tudod jól, hogy nem vagyok gonosz
csak nagyon-nagyon gyönge.

Mert pókháló és köd a szív,
selyemszőttes az álom,
pehelykönnyű és szinte-szinte semmi
s én erőtlen kezem
még azt sem tudja Hozzádig emelni.

De azért vágyaim ne dobáld a sárba,
ami az Óceánnak
legdrágább, legkönnyesebb gyöngye!
Hiszen tudod, hogy nem vagyok gonosz
csak gyönge, nagyon gyönge.

Címkék: imadsagok

A bejegyzés trackback címe:

https://lelektoredek.blog.hu/api/trackback/id/tr346261023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

virág 2007.08.31. 14:11:41

szerintem kimaradt egy sor az első versszakból...

sorsfordulo 2007.09.01. 09:04:02

Szerintem nem marad ki.

77857 2007.09.01. 23:45:24

Ahányszor elolvasom, mindig valami végigfut a hátamon...nem bolha...valami furcsa érzés...apropó...az erőseknek van-e külön imájuk?...mert szerintem Te az erős jellemek közé tartozol.
süti beállítások módosítása