Maczkó Edit: Miért?

 2012.11.06. 13:25

(Szita Bence emlékére, dalvers)


Olyan csend van és átkozottul hideg,

vakon fekszem, a  fényt  ki menti meg  ?    

Kinek van útjában egy ártatlan gyerek,

ki  tehet róla, hogy ez  megesett?


Ki az ki eldönti , hogy élhetek

hogy felnőjek , szeressek embereket,

hogy tovább is éljem a kis életem,

hogy párnára hajtsam este fejem?


mért  van,  hogy kegyetlen ez a világ,

mért jó, ha mindennap ejtünk hibát,

volt e valaha álomhajó

volt e valaha igazi szó?


Nem tudom,  most sem  ki hiszi el…!?

Egy eltorzult erkölcs miért felelni kell.

Összetört testem már nem válaszol,

titeket hívlak támaszomul!


Vigyázzatok mert  jön a halál!

egyszer mindenkit szíven talál.

Az nem mindegy hogyan kap el,

és az sem, ki milyet érdemel.


Köszönöm a sok könnycseppet én,

Istenem most fordulj felém,

tudd meg hogy innen is hálás vagyok,

azt is köszönöm, ha ennyi jutott!


Jó lett volna még élni talán,

játszani  jókat a folyó partján,

jó lett volna még élni kicsit,

rugdosni tovább még a focit.


Nem én már soha nem tehetem.

Sorskerék mért voltál fukar velem!?

Címkék: emlekezes sajat vers

A bejegyzés trackback címe:

https://lelektoredek.blog.hu/api/trackback/id/tr456275871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna Bella 2012.11.06. 15:13:41

Gratulálok nagyon szép vers. Kirázott tőle a hideg :)

sorsfordulo 2012.11.10. 13:16:11

Köszönöm, hogy itt jártál Bella!

Gocs Miklósné 2012.11.10. 19:22:35

Kedves Edit! Nagyon megérintettek a vers gondolatai. Gratulálok!
süti beállítások módosítása