Több ez, mit kívántam,
S bennetek hihetek.
Ti ketten vagytok
Áldása szívemnek.
Kedvemet, ha néha
Bánat csorbítja,
Édes kis mosolytok
Jókedvre fordítja.
Puha pici kezetek
Ha kezemben tarthatom,
Azt az édes érzést
Én el nem mondhatom...
Némán rám tekint
Csillogó szemetek,
Sugárzó szempárok -
Öröm élni veletek!
Százszor gondoltam,
Mit írjak e lapra,
Mert tisztán emlékszem
Arra a két napra:
Születéstek napját,
Azt az áldott percet
Örökre áldom,
S mindinkább szeretlek!
Százszor próbáltam
Elmondani nektek...
Szívetek kettőt dobban,
Míg az enyém egyet...
Köszönöm a jó Istennek,
Hogy titeket megadott,
Mert a világon
A leges-legboldogabb anya
Én vagyok...

Címkék: szep versek

A bejegyzés trackback címe:

https://lelektoredek.blog.hu/api/trackback/id/tr856275814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása