Én olyan szobában élek
Ahol Isten nem vágott ablakot.
Hangokból festhetek képet,
min vallom, hogy milyen vagyok.

Dalban élnek a fények,

álmomban szépek az angyalok.
Ha anyám arcához érek...
Így is boldog vagyok!

Refr: Mama, én arra kérlek, segíts, álmodjunk szépet!

Együtt minden szó kimondható, mert érzem!
Mama, ha arra kérlek, segíts, álmodjunk szépet!
Kérlek érints meg, hogy érezzem...
Gondolsz majd rám, gondolsz majd rám....Anyám!

Néha a felhők is sírnak,

egy könnycsepp a bőrömhöz ér.
A szavak mindent leírnak:
Tudom, hogy kék az ég.

A szó nekem egy varázsló,

Hangokba öltözik a csend.
Apám mesélhet anyámról,
Anyám a szívemnek üzen.

Refr: Mama.......

Címkék: video zeneszoveg

A bejegyzés trackback címe:

https://lelektoredek.blog.hu/api/trackback/id/tr536275145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása