A Felkelő nap háza

 2008.10.15. 10:40

Ott áll, a ház hol New Orleans
Egy nap sütötte ház
Ha látom mindig szorongva
Elfog egy furcsa láz

Ott élt, a házban jó anyám
Ki engem felnevelt
Ki várja őt, hogy hazatér
A hűtlen gyermeket

Az élet zord és kegyetlen
A szerencse elkerült
Halásztam én a kincsekre
De hálóm elmerült

Anyám, ha látnál engem most
Az élet vándorát
Barázdás megtört arcomról
Törlöm az út porát

Megrázom mégis magamat
Míg éltet a remény
Hogy egyszer mégis eljutok
Szülőhazámba én

Hát ott áll a ház ,hol New Orleans
Egy napsütötte ház

Ott áll a házban jó anyám
Tudom,hogy énrám vár

Címkék: zeneszoveg

A bejegyzés trackback címe:

https://lelektoredek.blog.hu/api/trackback/id/tr746261328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása