Kiss Dody József: Nagyfiam

 2011.11.12. 18:52

Csak a Jóisten tudja hogyan is lehetett,
Az én kisfiam egyszer csak felcseperedett.
Egykori gyámoltalanságát kinőtte régen,
És már nem vagyok mindenható előtte én sem.
Szívemben érzem: így van jól, és nem is lázadok;
Amit csak lehet, útravalóul mindent átadok.
Sajnos rég nem szokás köztünk csak úgy ölelkezni,
S tán nem is láttad apádat soha könnyezni.
Azt hiszem ugyanígy voltam én is az apámmal,
Itt maradtam árván, lelkemben sajgó hiánnyal,
Hogy nem mondtam el neki, amíg még lehetett,
Ami mindennél fontosabb volna:

szeretlek!

Címkék: emlekezes szep versek

A bejegyzés trackback címe:

https://lelektoredek.blog.hu/api/trackback/id/tr936275670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása