Szép Ernő: A rendőr

 2008.01.27. 15:09

Tegnap olyan melegem volt,
amilyen még sohasem volt,
a Dunaparton jártam épp
ott volt a víz, a hűs, a szép.

A nagy melegben ez jót tenne,
na, mondok én megfürdök benne.
Bokrok közt nem lát senkisem,
hát csendesen levetkezem.

De jött ám a rendőr a vad:
Kérem fürödni nem szabad!
Én szóltam: nem fürdőt veszek,
én itt csak öngyilkos leszek.

Ja, az más - így szólt a közeg
s én nyugodtan levetkezek.

Címkék: boszme vilag

A bejegyzés trackback címe:

https://lelektoredek.blog.hu/api/trackback/id/tr126261170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

69249 2008.01.27. 21:04:07

óh jaj.... (akár Babits)

vastagl 2008.01.31. 20:50:20

Nem tudom,hogy Szép Ernő mikor írta -e versét...de sajnos napjainkban is érvényes...nem a rendőrökre gondolok...hanem mi emberek sajnos csak ennyit törődünk egymással és így is értékeljük egymást.
süti beállítások módosítása