Szerencs : Fürdő

 2007.11.09. 08:16

Ma adják át a felújított városi fürdőt Szerencsen. Hosszú idő után, régi fényében ragyoghat a patinás épület. Ékes színfoltja a fejlődő városnak.

Címkék: ahol elek

A bejegyzés trackback címe:

https://lelektoredek.blog.hu/api/trackback/id/tr906261097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magyar Istvánné 2008.11.18. 10:42:43

Kedves Sorsforduló! Egy "kedvenc" verssel kezdeném: Jaj, el ne ússzon életem: ez a szentséges szerelem. Mert én hazámat fölfedeztem, lelkemet hozzá méreteztem. (Szécsi Margit: Vadak jegyében c. kötetéből) Köszönöm válaszaidat, így már könnyebb... Ahol engem megtalálhatsz: rethyerzsebet.freeblog.hu noszlopi "finomságok" ÜDV: M.ERZSi
süti beállítások módosítása