Wéber Ferenc: Néztem utána

 2011.05.25. 20:39

 


Néztem utána és féltem
szomorú, zöld szeme volt
láttam,hogy gyűlöl, eléget
félrenézett a Hold
igen, félrenézett a Hold

Vártam,hogy hívjon és kérjen

vártam egy üzenetet még
de elmúlt lassan az éjjel
talán egy kicsit félt
azt hiszem,kicsit félt

Pedig úgy vártuk már a holdfényt

és egy álmot, mely magába zár
nem adtam semmit és nem kért
nem kért semmit ma már
nem várt semmit ma már

Néztem a Holdat és féltem

gyönyörű éjszaka volt
magamban Istent úgy kértem
küldjön egy biztató szót

Pedig úgy vártuk már a holdfényt

és egy álmot, mely magába zár
nem adtam semmit és nem kért
nem kért semmit ma már
nem várt semmit ma már






Címkék: hangosvers barataim tollabol

A bejegyzés trackback címe:

https://lelektoredek.blog.hu/api/trackback/id/tr266275535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása