Olvasói levél

 2009.03.06. 16:24

SZÍVDOBBANÁS ONDÉRT

Több mint hatvan évvel ezelőtt kerültem el Ondról, a szülőfalumból.
Örömmel olvastam a Szerencsi Hírekben, hogy a településrészen a közösségi élet felvirágoztatása érdekében civil szervezet alakult. Az Ond vezérről elnevezett faluban egykor pezsgő élet volt. A második világháború előtt közigazgatási központként működött, amihez Rátka és Golop tartozott. Itt intézték az adó- és személyügyeket, az esküvők, születések és halálesetek nyilvántartását, leventeképzés helyszíne is volt. Ond megérdemli, hogy az ott élők összefogásával fejlődjék, amihez jó lehetőséget kínál az új egyesület.

Nagy András
Szerencs, Kandó K. út 8.

forrás: www.szerencsihirek.hu

Címkék: Ond

A bejegyzés trackback címe:

https://lelektoredek.blog.hu/api/trackback/id/tr716274468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

77857 2009.03.08. 09:45:20

Boldog NŐNAPOT és egy nagyon boldog vasárnapot kívánok Neked és Családodnak ! Vastag Laci

sorsfordulo 2009.03.08. 11:04:41

Köszönöm szépen!

Dán András 2011.02.05. 18:21:18

Nagyon szép és nemes a ragaszkodásod ehhez a csodálatos faluhoz. Én ugyan nem itt születtem de a gyermek korom legszebb éveiből sokat itt töltöttem. Itt ismertem meg szeretetet és a család erejét. Szerencsésnek tartom azokat akik még élvezik a hegyalja szerintem is legszebb településének légkörét.
süti beállítások módosítása