Maczkó Edit: Maradék remény

 2008.09.05. 12:50
Az életem való, nem mese.
Gonosz játék...szinte kortalan.
A kőfal csak, mi hűen átölel,
szilárd jó barát, de hontalan.

Köröttem fátyolos bábvilág.
Holnap szürke, ki ma fényben él.
Fércelt ígéret százfelé szakad,
mint maradék reményem,
mit szétszórt a szél.

Hamis függöny egyszer csak legördül,
s majd igaz hittel mondanak igent.
Felragyog egy új jövőnek napja,
pokol perzseli kinek semmi se szent.

Hol nem közhely és nem szlogen lesz csupán
az igazság, az ember és az élet,
és kijár majd egy őszinte főhajtás:
a régen koldussá lett tisztességhez.

Címkék: boszme vilag

A bejegyzés trackback címe:

https://lelektoredek.blog.hu/api/trackback/id/tr496261295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sarazsadany 2008.09.07. 16:15:18

Mély tiszteletem a Versbarátnak! Szabad egy szabadverset előadnom? Tegnapelőtt éjszaka online volt nálam a blogomban Tersánszky Józsi Jenő: Margarétás dal című "filmje" (TV2-n ment én meg beembedeltem!) Együtt néztük néhány olvasómmal. ÉS ÉN EGYSZERŰEN BELÉSZERETTEM! A szerzőbe, a filmbe, NK. Eszterbe, az egészbe... ebből lett az a rím, ami miatt ez az egész VERSSÉ vált a számomra! Ugyanis szinte hihetetlen, hogy tegnap egy kidobásra szánt kartondobozban, sok kacat mellett találtam egy könyvet. Na kitől és mit? T.J.J.-től a Nagy árnyakról bizalmasan címűt. Szerinted van ilyen? Hát vers maga az élet is? ... Ne haragudj, hogy ezzel most terheltelek, de még nagyon friss az élmény! ...talán egyszer megírom majd a naplómban is! UGYE, VERS NÉLKÜL NEM IS LENNE ÉLET A MIÉNK?

80979 2008.09.08. 12:04:53

Gratulálok, nagyon tetszik ez a vers is! Bár egy kicsit pesszimista, és szomorú úgy érzem. De persze , igen, az élet is sokszor ilyen.

Ilona 2008.09.08. 14:02:26

"Hol nem közhely és nem szlogen lesz csupán az igazság, az ember és az élet, és kijár majd egy őszinte főhajtás: a régen koldussá lett tisztességhez." Ez az én reményem nekem is...de ne szórja szét a szél! Igaz, kicsit borúlátó vers, de nekem nagyon tetszik.

sarazsadany 2008.09.09. 14:14:53

Köszönöm a látogatásaidat és kedves soraidat, amiket nálam hagytál! Meghívhatlak - egy neked alkalmas időpontban - tartandó virtuális kerti-partira? Ha időd engedi nézz vissza a kertembe, ott hagytam Belépő egy linket a nevedre! Üdvözöl és további jó blogolást kíván egy napLOPÓ /ez vagyok én!/

77857 2008.09.09. 19:02:40

Szép vers...szépen pörgeted a szavakat, a rímeket és a gondolatokat ! Még sok ilyen szép verset írjál ! Szép napot !

Ilona 2008.09.16. 17:39:51

Kedves Edit! Boldog névnapot!...és még több reményt, vidámságot a hétköznapokban. Szeretettel: Ilona

70959 2008.09.16. 21:46:49

Köszönöm a rámgondolást!
süti beállítások módosítása